Butiksansvarig till JM

Stockholm Deltid Konsultuppdrag

Är du en stjärna på service och försäljning och söker en spännande roll där du får stort ansvar? Har du även en kreativ ådra och intresse för bostäder? Då kan rollen som Butiksansvarig vara den rätta för dig!

Sök rollen Senast oktober 27, 2021

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal

Till JM söker vi nu en Butiksansvarig till JMs bostadsbutik i Täby. Detta är ett konsultuppdrag på 50 % via The Pace med start vid årsskiftet. JM söker någon långsiktigt och uppdraget förväntas pågå initialt sex månader framåt, med mycket goda chanser till förlängning för rätt person. Det kan även finnas möjlighet att utöka omfattningen på rollen framöver i takt med att uppdraget växer. 

Ditt uppdrag
Tjänsten motsvarar 50 % och anpassas efter butikstider. Som Butiksansvarig är det du som möter kunderna i butiken och agerar som JM:s ansikte utåt, du ansvarar för försäljning och ger kunderna bästa tänkbara service. Utöver detta kommer du att stödja marknadsföring och försäljning av JM: s bostadsprojekt samt ansvara för drift och bemanning av bostadsbutiken. I rollen ingår det att arbetsleda övrig butikspersonal, som är timanställda visningsvärdar, och ansvara för att de arbetar efter uppsatta mål och fokusområden. Du ser till att de som arbetar i butiken känner sig delaktiga, är uppdaterade och har maximal kunskap om JM och deras projekt.
Du ansvarar även för att bostadsbutiken genomför kampanjer enligt marknadsplan för AE Stockholm och JM koncernen. Du gör aktivt behovsanalys och coachar besökande kunder med syfte att matcha dem med en bostad. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen:

  • Ansvara för att nå uppsatta mål för besökare och registrering av nya VIP-kunder
  • Följa upp aktiviteter och rapportera nyckeltal
  • Skapa kontaktnät bland andra lokala aktörer, vara uppdaterad om vad som händer i området och bidra till att butiken blir en självklar del av Täby Park
  • Stötta marknadsansvarig med idéer, förslag på event och genomförandet av dem i butiken och närområdet
  • Ansvara för tilldelad budget och uppföljning
  • Medverka till att förmedla tjänsten bostadscoachen
  • Samarbeta med JMs fastighetsmäklare i syfte att stödja försäljningen
  • Utföra uppgiften enligt företagets interna krav och rutiner
  • Tillse att samhällskrav efterlevs och att externa intressen beaktas
  • Genomföra uppföljningssamtal efter tillträde
  • Vid behov stöttar du kundtjänst med telefonsamtal och administration

Din bakgrund
Vi ser att du har haft en liknande roll tidigare där du arbetat med service och försäljning och haft ett större ansvar. Du är van vid att arbeta självständigt och att vara drivande i projekt samt har ett bra säljfokus. Du har god samarbetsförmåga och har lätt för att ha många olika kontaktytor.

Du är strukturerad och noggrann person. Du har lätt för att uttrycka dig på svenska i tal och skrift samt har en känsla för färg och form. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen eller event. Du är en öppen och positiv med hög känsla för service.

Om JM
JM är en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden. Verksamheten är fokuserad på nyproduktion av bostäder i attraktiva lägen med tyngdpunkt på expansiva storstadsområden och universitetsorter i Sverige, Norge och Finland. JM arbetar också med projektutveckling av kommersiella lokaler samt entreprenadverksamhet, huvudsakligen i Storstockholmsområdet. JM ska i all verksamhet främja ett långsiktigt kvalitets- och miljöarbete. JM omsätter cirka 14 miljarder kronor och har cirka 2 300 medarbetare. JM AB är ett publikt bolag noterat på NASDAQ Stockholm, segmentet Large Cap.

JM erbjuder
På JM ska du kunna prestera och få nya utmanande arbetsuppgifter när de gamla blivit för små. Vi vill skapa förutsättningar att din karriär är en som du känner stolthet över och det gör vi genom att tänka långsiktigt i allt vi gör. Husen, stadsdelarna och livsmiljöerna vi skapar ska finnas kvar i minst 100 år och därför är hållbarhet vårt ansvar och vår ambition. Vi har lyft in FNs globala mål för hållbar utveckling i vår verksamhet, det innebär olika åtaganden som till exempel att år 2030 ska JMs klimatpåverkande utsläpp vara nära noll och att 20% av våra hantverkare ska vara kvinnor. Genom att arbeta hos oss är du med och förändrar branschen.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.

Wise Professionals är specialister på hållbar rekrytering och attraktion som arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, office manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.

Nyfiken på att veta mer?
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Holster (emma.holster@thepace.se) och Konsultchef Johan Fernström (johan.fernstrom@thepace.se). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig.

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sök rollen Senast oktober 27, 2021

Vår rekryteringsprocess för konsulter

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Emma Holster

Emma Holster

Kandidatansvarig

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast oktober 27, 2021

Sök rollen

Fler lediga tjänster

Nytt

Assistant to EQT

Are you a driven person with a high sense of service? Do you also enjoy working at a high pace? Then you should apply for this position as Assistant at EQT!

Stockholm Sista ansökningsdag: november 11, 2021

Läs mer & ansök

Bemanningskoordinator till PwC

Motiveras du av god struktur och att säkerställa hög kvalitet? Är du dessutom nyfiken och drivs av ny kunskap och personlig utveckling? Då kan tjänsten som Bemanningskoordinator på PwC vara rätt för dig!

Stockholm Sista ansökningsdag: november 2, 2021

Läs mer & ansök

Nu söker vi en Office Assistant till Voff

Nu söker vi en öppen, prestigelös och nyfiken Office Assistant på 75-100% till vårt kontor på Riddargatan 7A. Trivs du bäst i en internationell dynamisk miljö? Kanske kallar du dig själv för en ”administrationsninja”?
Det är precis vad vi söker så fortsätt läsa.

Stockholm Sista ansökningsdag: oktober 25, 2021

Läs mer & ansök