Office Manager till ledande bolag inom dator- och TV-spel

Stockholm Heltid Konsultuppdrag

Är du en driven och strukturerad person med erfarenhet inom administration, projektledning och/eller Facility Management? Älskar du dessutom spel och vill tillhöra ett bolag ledande inom dator- och TV-spel? Då kan den här tjänsten vara något för dig!

Sök rollen Senast januari 23, 2022

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Detta är ett konsultuppdrag på heltid via The Pace i ett år med önskad start i januari 2022. Du kommer ingå i ett Workplace Experience-team på åtta kollegor och ha övergripande ansvar för driften över kontorslokalen belägen i centrala Stockholm.

Ditt uppdrag
Du och ditt team kommer att fokusera kontorsmiljön i global skala, med bland annat hälsa och säkerhet, arbetsplatsdesign, tjänster, gemenskap och evenemang.

I rollen som Office Manager är ditt huvudsakliga ansvar att ge en positiv kontorsupplevelse som ambassadör för kultur, gemenskap och service. Du kommer att utveckla och samordna kortsiktiga och långsiktiga aktiviteter och rutiner relaterat till kontoret som främjar medarbetarnas engagemang. Du kommer också att stödja med ekonomisk planering och arbeta nära dina kollegor i Workplace Experience-teamet med dagliga spörsmål.

Ansvarsområden och arbetsuppgifter:

  • Skapa policys och aktiviteter som främjar medarbetarnas engagemang
  • Effektivt och konsekvent övervaka processer relaterat till fastighetsförvaltning och arbetsplatstjänster
  • Övervaka och konstruktivt ifrågasätta kostnader för arbetsplatsaktiviteter i relation till övergripande kommersiella mål
  • Se till att PO-processer följs noggrant och ha ett tätt samarbete med finanspartners
  • Hjälpa till att förbereda den årliga budgeten genom att tillhandahålla tillförlitliga analyser av prognostiserade kostnader och utgifter
  • Upprätta relationer med partners för att säkerställa att tjänster levereras enligt kraven och i kontinuitet med organisationens Workplace Experience-strategier

Din bakgrund
För att lyckas i rollen som Office Manager ser vi att du har minst tre års erfarenhet av en liknande roll inom service, administration och/eller Facility Management. Du har goda kunskaper i upphandling av arbetsplatstjänster, avtalshantering och budgetarbete.

Som person är du en stjärna på planering och problemlösning. Du är strukturerad, uppmärksam på detaljer och älskar att erbjuda förstklassig service. Du kan med enkelhet hantera flera uppgifter samtidigt och har en god förmåga att prioritera mellan dessa.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Konsultchef Stina Bylund (stina.bylund@thepace.se) och Kandidatansvarig Emma Holster (emma.holster@thepace.se). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig.

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sök rollen Senast januari 23, 2022

Vår rekryteringsprocess för konsulter

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Emma Holster

Emma Holster

Kandidatansvarig

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast januari 23, 2022

Sök rollen

Fler lediga tjänster

Administratör till Yamaha Motor

Nu söker vi dig i början av din karriär som vill använda din administrativa ådra! Här får du får möjlighet att stötta olika personer i organisationen på Yamaha Motor med administration och service.

Stockholm Sista ansökningsdag: februari 2, 2022

Läs mer & ansök

Ledningsassistent till PwC

Nu söker vi en person som trivs i rollen som Ledningsassistent och vill jobba på ett världsledande bolag inom revision, redovisning och rådgivning!

Stockholm Sista ansökningsdag: februari 2, 2022

Läs mer & ansök

Nu söker vi en Executive Assistant till BEWI i Solna

Vill du vara med och leda utvecklingen mot en cirkulär ekonomi för förpacknings-, komponent- och isoleringslösningar? Vill du jobba i en entreprenörsdriven miljö där du har stora möjligheter att påverka och utvecklas? BEWI söker nu en Executive Assistant som kommer att stötta ledningen och ansvara för att bygga strukturer för administrativa processer och effektivisering av ledningsarbete.

Stockholm Sista ansökningsdag: februari 5, 2022

Läs mer & ansök

Assistent till Morgan Stanley

Är du i början av karriären, har administrativ erfarenhet och söker din nästa utmaning? Kolla då in den här rollen som assistent till Morgan Stanley!

Stockholm Sista ansökningsdag: januari 30, 2022

Läs mer & ansök