Nu söker vi en serviceinriktad superstar till rollen som Office Coordinator

Stockholm Heltid Rekrytering

Nu söker vi dig som vill arbeta i en central roll på en familjär och trevlig advokatbyrå som funnits i över 30 år. Är du en person som alltid gör det där lilla extra för att få både medarbetare och besökare att känna sig välkomna? Är du en person som vill ansvara för hela kontoret och se till så att allt är sådär smidigt, gemytligt och härligt som man vill att det ska vara på en riktigt bra arbetsplats?

Nu söker vi dig som vill glänsa i rollen som Office Coordinator på Insulander Lindh Advokatbyrå.

Sök rollen Senast maj 30, 2022

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Privat sjukförsäkring

Hur skulle dina dagar se ut:
I rollen som Office Coordinator är det du som ser till att kontoret flyter på så smidigt som möjligt. Du är ansiktet utåt och den första kontakten för både medarbetare och besökare. Rollen är bred och dina dagar kommer att variera. Nedan följer exempel på arbetsuppgifter: Exempel på arbetsuppgifter:

  • Ta emot besökare
  • Svara i telefon
  • Posthantering
  • Kalenderhantering, boka möten, förbereda interna och externa möten
  • Resebokningar
  • Jävskontroll i klientprogrammet Kleos
  • Upprätta och scanna fakturor, betala räkningar
  • Ta fram / sammanställa presentationer mm
  • Inköp av kontorsmaterial
  • Beställa lunch/fika
  • Säkerställa att kontorsytorna håller en hög standard
  • Ansvara för den dagliga driften

Vem söker vi?
För att bli framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll under ett par år. Kanske har du arbetat som receptionist, administratör, Office Manager eller liknande. 

Det absolut viktigaste är din personlighet och vi ser att du har en egen inre drivkraft att få saker gjorda och du är välkomnande och varm i din framtoning. Du tycker om kontakten med människor i olika livssituationer och att få dem att känna sig hörda och professionellt emottagna. Du har ett öga för detaljer och service i världsklass är en självklarhet för dig, precis som integritet och att kunna hantera olika arbetsuppgifter parallellt.

Din prestigelöshet gör att du trivs bra i en bred roll där dina arbetsuppgifter varierar från dag till dag. Vidare så är du en skicklig kommunikatör på svenska och engelska samt har mycket goda kunskaper inom Office 365. Har du arbetat med någon typ av ekonomiuppgifter tidigare eller pratar du tyska så är det ett plus.

Om Insulander Lindh Advokatbyrå
Insulander Lindh Advokatbyrå har funnits i mer än 30 år och är en humanjuridisk advokatbyrå specialiserad på familjerätt, brottmål samt internationell privaträtt. Vår byrå kännetecknas av sitt stora engagemang och genuina intresse för privatpersoners rätt och rättigheter. Vår styrka bygger på vår specialistkompetens efter många års erfarenhet samt en mycket stor processvana. På kontoret i Stockholm arbetar 10 st personer som delägare, advokater och jurister.

Nyfiken på att veta mer?
Rollen är en tillsvidaretjänst och arbetstiderna är måndag – fredag, 9:00-17:00. Insulander Lindh Advokatbyrå sitter i fina lokaler på Riddargatan 19.
I den här rekryteringen samarbetar Insulander Lindh Advokatbyrå med The Pace/Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck, christina.stenbeck@thepace.se.

Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.wise.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Sök rollen Senast maj 30, 2022

Vår rekryteringsprocess

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Christina Stenbeck

Christina Stenbeck

Rekryteringskonsult

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast maj 30, 2022

Sök rollen

Fler lediga tjänster

Nytt

Ytterligare en Executive Assistant-stjärna sökes till McKinsey

Nu expanderar McKinsey och behöver därför anställa ytterligare en stjärna till deras EA-team.
Är du redo för en karriär på ett multinationellt bolag där du får en central roll där din insats verkligen gör skillnad? Då vill vi jättegärna träffa dig och välkomnar dig att söka tjänsten som Executive Assistant på McKinsey & Company i Stockholm.

Stockholm Sista ansökningsdag: juni 5, 2022

Läs mer & ansök

Nytt

Nu söker vi en Executive Assistant till BEWI i Solna

Vill du jobba i en entreprenörsdriven miljö där du har stora möjligheter att påverka och utvecklas? BEWI söker nu en Executive Assistant som kommer att stötta ledningen och ansvara för att bygga strukturer för administrativa processer och effektivisering av ledningsarbete.

Stockholm Sista ansökningsdag: maj 31, 2022

Läs mer & ansök

Avdelningskoordinator till Systembolaget

Vill du tillhöra en verksamhet i ständig utveckling där du får möjlighet att påverka? Har du dessutom erfarenhet från att arbeta på ledningsnivå i en koordinerande roll och gillar stora kontaktytor? Sök då den mångsidiga rollen som avdelningskoordinator till Systembolaget!

Stockholm Sista ansökningsdag: juni 9, 2022

Läs mer & ansök

Sales Coordinator till Ekman & Co

Är du redo för att axla en koordinerade och serviceinriktad roll och arbeta med internationell handel på ett av Göteborgs mest anrika handelshus? Känner du igen dig i beskrivningen som noggrann, strukturerad och trygg i att göra prioriteringar där du alltid säkerställer en riktigt god service. Då måste du höra av dig till oss och ta chansen att bli en värdefull medarbetare på
Ekman & Co i Göteborg.

Göteborg Sista ansökningsdag: maj 25, 2022

Läs mer & ansök

Executive Assistant till Lidl

Vill du tillhöra Europas största företag inom dagligvaruhandeln? Är du en administrativ stjärna som vill ta nästa kliv i din Executive Assistant-karriär? Sök då rollen den här rollen till Lidl!

Stockholm Sista ansökningsdag: juni 9, 2022

Läs mer & ansök