Regionsamordnare till JM

Heltid Konsultuppdrag

Är du är driven och strukturerad person som älskar service och samordning? Ta då chansen att bli en del av JMs fantastiska team i Frösunda!

Sök rollen Senast juli 14, 2022

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Nu söker vi en regionsamordnare till JM. Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start i augusti. Uppdraget löper till årsskiftet 2023/2024 och utgår ifrån JMs fina lokaler i Frösunda, Stockholm.

Ditt uppdrag
Rollen som regionsamordnare är varierande och du har många kontaktytor såväl internt som externt. Det krävs ordning och struktur då arbetet innefattar att vara behjälplig till fyra olika Regionchefer med deras över 100 anställda. Du samordnar, koordinerar och planerar för flera saker samtidigt och bör därmed ha god prioriterings och simultanförmåga. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:

  • Boka och planera konferenser, möten, aktiviteter, evenemang, studiebesök etc., både internt och externt
  • IT-samordning (beställningar av telefoner, datorer och annan hårdvara till nyanställda och vara behjälplig till övriga)
  • Introduktion av nyanställda (utrustning, visa kontoret, beställa kläder etc.)
  • Vara redaktör för Regionens Intranät: uppdatering och underhåll av sidorna, lägga upp nyheter, presentera ny personal och hantera projektsidorna
  • Delta i förvaltningsgruppen för HK och löpande återkoppla till Regionerna
  • Sammanställa och följa upp mål, information och projektlistor inom Regionerna
  • Beställningar av kontors- och förbrukningsmaterial
  • Fakturahantering samt övrig administration som exempelvis sammanställning av organisationsscheman, semester- och maillistor
  • Introducera Traineer och ordna med planering och introduktionsschema

Din bakgrund
För att lyckas i rollen har du tidigare erfarenhet av service och administration i någon form, gärna som assistent eller koordinator. Du har mycket god kommunikativ förmåga och du har lätt för att jobba i och lära nya system och digitala plattformar.

Som regionsamordnare har du en central roll för att hålla samman och uppdatera vad som pågår i de fyra olika regionerna inom Stockholm. Därför är det viktigt att du hela tiden har ”örat mot rälsen” och du gillar att ha många kontaktytor. Du är självgående och kan sätta din egen planering, samtidigt som du snabbt kan ställa om och hitta nya lösningar om situationen kräver det.

Du får ofta höra att du har lätt för att anpassa dig till olika situationer och personligheter, och att erbjuda god service är en självklarhet för dig. Då du kommer ta del av mycket information som rör de olika regionerna är det viktigt att du kan hålla hög integritet. Vidare är du en social och utåtriktad person med en prestigelös inställning.

Om JM
JM är en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden. Vår verksamhet är fokuserad på nyproduktion av bostäder i attraktiva lägen med tyngdpunkt på expansiva storstadsområden och universitetsorter i Sverige, Norge och Finland. Vi arbetar också med projektutveckling av kommersiella lokaler samt entreprenadverksamhet, huvudsakligen i Storstockholmsområdet.

Många säger att JM är ett värderingsstyrt företag och det är nog alldeles riktigt. Det är möjligt att vi inte är så duktiga på att berätta om allt vi gör och allt vi står för, kanske för att mycket är en självklarhet för oss, kanske för att vi är lite blygsamma?

Någon har kallat JM för ”mjukisbyggarna”, även om det är sagt lite retsamt så stämmer det. Vi är snälla mot varandra och hjälper varandra att kunna prestera sitt bästa. Kanske är det därför vi bygger riktigt bra produkter till våra kunder? Om vi får skryta har vi gått med vinst sedan starten 1945, vi har varit i toppen för NKI i över ett decennium, vi tar hållbarhetsfrågan på allvar och vi är noga med att inte undvika skatt – ska vi bygga samhällen måste vägar, förskolor och vården också fungera. Men, extra stolta är vi över våra medarbetare, det är ofta som befattningshavare vänder sig till just medarbetare på JM när det dags att fråga experter i viktiga beslut och lagförslag.

Som du förstår så gillar vi på JM att jobba, vi är stolta över våra produkter och varandra – även om vi är dåliga på att säga det utåt. Men det är också viktigt att livet utanför ska fungera, det är därför självklart att kunna hämta på förskolan och träning är alltid uppmuntrad, allt för att du ska få en tillvaro där livet och arbetet går hand i hand.

Du som funderar på att bli en JM:are behöver dela våra värderingar för att trivas. För vi vill att du ska känna dig stolt över din karriär hos oss och det vi gör gemensamt – för det är nämligen vi.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag

The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Holster (emma.holster@thepace.se) och Affärsområdeschef Johan Fernström (johan.fernstrom@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sök rollen Senast juli 14, 2022

Vår rekryteringsprocess för konsulter

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Emma Holster

Emma Holster

Kandidatansvarig

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast juli 14, 2022

Sök rollen

Fler lediga tjänster

Nytt

Sales & Service Coordinator to Supply chain service company (part time)

Do you have a long solid work experience from work within trading house or similar industries and would like to work from home with various administrative tasks? In this role you will be responsible of booking transports, follow up customer payments and have contact with clients internationally. This is a perfect assignment for you who want to combine personal life with work.

Göteborg Sista ansökningsdag: augusti 13, 2022

Läs mer & ansök

Nytt

Receptionist till Santa Maria/Paulig

Vi söker dig som brinner för service, välkomnande miljöer och mänskliga möten. I rollen som receptionist på Santa Maria/Paulig får du möjligheten att forma din roll och där du har yttersta ansvaret för receptionen och att du mer än gärna gör det där lilla extra för att skapa en plats där människor trivs och vill vara!

Göteborg Sista ansökningsdag: augusti 8, 2022

Läs mer & ansök

Office Manager till Wise Group

Vår uppskattade Jenny går vidare till uppdrag utanför Wise. Nu söker vi dig som vill arbeta som Office Manager (”House manager”) i en dynamisk och kreativ miljö där människor och affärer möts. Du kommer till en kultur där vi vill att din tid som anställd hos oss ska vara den roligaste i din karriär – så ribban är högt satt!

Stockholm Sista ansökningsdag: augusti 14, 2022

Läs mer & ansök