Skip to content
Denna position har redan blivit tillsatt

Nu söker vi en Office Manager till 2Secure

Vi söker dig som trivs i en roll där du får ge förstklassig service till både anställda, besökare och kunder. Du drivs av att ge det lilla extra och att vara spindeln i nätet och du erbjuds en central och viktig roll med stora utvecklingsmöjligheter.

Om 2Secure:
2Secure arbetar för att minska risk och bygga trygghet. Vi erbjuder en helhetslösning för företag, privatpersoner och organisationer inom säkerhetsrådgivning. Med unik kompetens och nära kundrelationer skapar vi en tryggare vardag för företag och privatpersoner, genom att utveckla och leverera skräddarsydda trygghets- och säkerhetslösningar. Med ledorden Handlingskraftiga, Kompetenta och Pålitliga har 2Secure byggts till att bli ett av Sveriges största privata säkerhetsföretag. Läs gärna mer på www.2secure.se

Rollen:
I rollen som Office Manager är du administrativt ansvarig för huvudkontoret i Stockholm där det idag arbetar ca 60 personer. Dina arbetsuppgifter kommer att variera men vanligt förekommande är:

·        Ansvara för receptionen och lokalen, dvs gemensamma ytor, ta emot gäster, kontakt med leverantörer, förhandla avtal, beställa förtäring, ansvara för post, bud och leveranser, inköp av kontorsmaterial och förbrukningsmaterial

·        Agera kontaktperson till extern leverantör gällande löner samt enklare uppgifter kopplat till löneberedning i samband med lönekörning varje månad

·        Ansvara för enklare administrativa uppgifter kring kundaktiviteter, event, annonsering och marknadsföring

·        Ansvara för medarbetarguiden som är en digital medarbetarhandbok

·        Ansvara för trivseln på kontoret och planera sociala aktiviteter

·        Ansvara för nycklar, passerkort, säkerhetsutrustning, utrymningsplan och information till anställda

·        I mån av tid, bistå VD, CFO och affärsområdesansvariga med administrativ support, bland annat genom att hantera avtal, lägga ut texter på hemsidan och andra ad hoc uppgifter

Du kommer också att bistå med viss administrativ hjälp åt övriga kontor i Lund, Göteborg, Karlstad och Västerås.

Din profil:
Vi söker dig som känner sig trygg i rollen som Office Manager och som trivs i en central roll med mycket kontaktytor. Utomordentlig service är en självklarhet för dig och som person är du noggrann och har ett strukturerat arbetssätt.

Du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Vidare så är du serviceinriktad och har en positiv attityd. Eftersom rollen är bred är det viktigt att du arbetar proaktivt och kan prioritera mellan arbetsuppgifter. Du är prestigelös och gillar att hantera högt som lågt. Du pratar flytande svenska och engelska och är en van användare av Officepaketet.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar 2Secure med The Pace/Wise Professionals. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Kontoret ligger på Rålambsvägen 17.

2Secure kommer att göra en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning erbjuds.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Förmåner: Friskvård, Karriärmöjligheter