Administratör till DNV GL

Tillsatt

Stockholm Konsultuppdrag

Är du en självgående och lösningsorienterad administratör som trivs på ett företag med en härlig gemenskap? Då kan det vara dig vi söker till denna tjänst.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Till DNV GL söker vi en självgående Administratör. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals som sträcker sig fram till juli månad. Tjänsten är på heltid och önskad start är omgående. Placering för tjänsten är i DNV GL:s lokaler vid Solna Strand.

Ditt uppdrag
DNV GL är i nuläget i stort behov av dig som Administratör som kan gå in och stötta upp deras verksamhet. Du kommer att underlätta för olika avdelningar på företaget och stötta med olika administrativa arbetsuppgifter. Du kommer agera systemsupport, bistå med dokument samt arbeta med data i Excel. I rollen kommer det också ingå andra ad hoc-uppgifter och det gäller att vara lyhörd efter var din stöttning behövs. I din roll är du självgående och driver ditt eget arbete utifrån befintliga rutiner men även med nykomna deadlines och behov. 

Stämningen på företaget är mycket god och du kommer ta del av en härlig gemenskap. Behovet av dig som Administratör har uppstått då företaget har ett stort behov av en extra administrativ resurs för att frigöra tid hos de olika avdelningarna.

Din bakgrund
Vi ser gärna att du som söker har yrkeserfarenhet inom administration eller dokumenthantering. Eftersom att rollen till största del fungerar som en administrativ supportfunktion i många olika interna processer är det viktigt att du som person är service-minded. Vi tror även att du är en person som har en förmåga av att sätta dig in i verksamheten fort samt snabbt följa instruktioner. Du har tidigare arbetat inom olika IT-system och andra verktyg samt har mycket goda kunskaper i Excel. Du talar och skriver flytande i både svenska och engelska, är flexibel, snabblärd och van vid att arbeta självständigt och i ett högt tempo.

När du blir en av ossSom konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Clara Forsberg (clara.forsberg@thepace.se) och konsultchef Stina Bylund (stina.bylund@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vår rekryteringsprocess för konsulter

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta tjänster

Tillsatt

Executive Assistant till LRF

Sveriges största småföretagarorganisation Lantbrukarnas Riksförbund, LRF, med nära 140 000 medlemmar, söker nu en Executive Assistant till VD och koncernchef Anna Karin Hatt. Vår nuvarande Executive Assistant till VD, som är en riktig stjärna, går vidare till nya spännande utmaningar och därför söker vi nu efter vår nästa stjärna!

Rollen är en nyckelposition i vilken du förväntas supportera på mycket hög nivå med ett stort mått av integritet och lyhördhet – med VDs bästa ständigt för ögonen.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

VD-assistent till Attendo Skandinavien

I rollen som VD-assistent kommer din huvuduppgift vara att supportera Affärsområdeschefen och Vd:n för Skandinavien, Ulrika Eriksson. Du kommer vara högst delaktig i Ulrikas vardag och du erbjuds en roll där du får ta egna initiativ och driva egna projekt.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant

Här är rollen för dig som söker en arbetsplats där det är högt i tak och du får bidra med din expertis både i stort som smått. Ingen dag är den andra lik och här får du chansen att forma rollen så den passar dig. Primärt supporterar du VD och hans ledningsgrupp som består av åtta personer.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant McKinsey & Company

As executive assistant (EA) you will play an important role in our collective success by problem solving, thinking creatively, and managing the busy day of partners in our Sweden office. The support you provide makes meaningful impact by enabling colleagues and the firm to operate efficiently. When you join McKinsey, you can put your talents to use where opportunities are limitless and every day makes a difference.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Kundcentermedarbetare

Vi som arbetar i Kundcenter brinner för att ge högkvalitativ service såväl externt som internt.
Våra kunder ringer och mejlar oss och en stor andel av våra kunder pratar engelska.
Stämmer det här med dina drivkrafter – då ska du läsa vidare!

Stockholm

Läs mer