Rekrytera eller hyr inom kundtjänst och kundservice
Vi förstår värdet av kundservice för ditt företag
Alla kundserviceroller är beroende av struktur och noggrannhet. Varje medarbetare behöver sätta kunden i första rummet och bemöta alla möjliga typer av människor i flera olika kanaler. Detta ställer höga krav på de personliga egenskaperna. Inför en rekrytering till kundtjänst är det därför nödvändigt att se till vilka kvalifikationer rollen behöver för att kunna representera ert företag på bästa sätt. Den höga servicenivån är central i alla roller, oavsett om det rör sig om en call center-medarbetare eller en Customer Success Manager. Vi förstår värdet av kundservice genom hela kedjan – vilket genomsyrar alla våra rekryteringar.
Så hjälper vi dig med rekrytering inom kundtjänst
När du vill rekrytera till kundtjänst är vårt första mål att förstå dig och ditt bolag, teamet och rollen du vill tillsätta. Vi tar fram en kravprofil och jobbar aktivt med kompetensbaserad intervjuteknik och tester för att hitta den perfekta kandidaten – snabbt och effektivt. Du får även sex månaders garanti på din rekrytering, är du inte nöjd gör vi om processen kostnadsfritt. Samtidigt värnar vi om ditt arbetsgivarvarumärke och att säkerställa en utmärkt kandidatupplevelse genom hela processen. Uppföljning och återkoppling är självklara delar i vår process.
Hyr till kundtjänst – anställ vid behov!
Att hyra till kundtjänst är ett effektivt sätt att snabbt få in personer som kan täcka upp inför särskilda perioder då det är högre tryck på kundservice. Oavsett om ni behöver förstärkning i supportteamet eller vikarier till receptionen är det ofta en fördel att hyra först, med möjlighet att anställa sedan om ni ser ett kvarstående behov.
Vi på The Pace träffar och intervjuar talanger proaktivt och har ett uppdaterat nätverk där många är startklara för uppdrag. Det innebär att vi snabbt kan presentera relevanta kandidater och se till att ha en person på plats hos dig inom bara ett par veckor.