Rekrytera eller hyr en Office Coordinator
Så kan en Office Coordinator hjälpa er
Ansvaret för en Office Coordinator är kopplat till kontorsservice och till att samordna och koordinera uppgifter som bidrar till smidig funktionalitet och förstklassig upplevelse av kontorsmiljön. En Office Coordinator kan till exempel hantera post, bud och leveranser, köpa in kontorsmaterial, boka resor, möten och konferenser, ordna fika, luncher och after works samt bemanna reception och växel. Vad som ingår i rollen kan skilja sig åt mellan organisationer. Tjänsten kan också kallas för kontorsassistent, kontorsansvarig, Office Manager och Office Assistant.
Rekrytera Office Coordinator
Vi på The Pace är ett rekryteringsföretag med expertis inom rekrytering av Office Coordinator och andra roller inom administration. Vi ser till att du snabbt får den hjälp du behöver för att rekrytera en Office Coordinator. Vi arbetar med en smidig och kvalitetssäkrad rekryteringsprocess, med tyngdpunkt på personbedömning och kandidatupplevelse. När du vill rekrytera Office Coordinator inleder vi samarbetet med att lära känna dig och din verksamhet, för att sedan ta fram en tydlig kravprofil och plan för hur rekryteringen. Med annonsering, annonsering, kompetensbaserad intervjuteknik och digitala verktyg säkerställer vi en objektivitet genom rekryteringsflödet, vilket leder till en träffsäker matchning av Office Coordinator. Vi ger även 6 månaders garanti på din rekrytering!
Hyr Office Coordinator som konsult
Behöver du snabbt bemanna upp inom kontorsservice, ersätta en tillfällig vakans eller är osäker på hur ert långsiktiga behov kommer att se ut? Då passar det bra med tjänsten konsultuthyrning. När du anlitar oss för att hyra Office Coordinator som konsult presenterar vi relevanta kandidater inom en vecka – oftast ännu snabbare. Vi tar hand om allt från kravprofil och intervjuer till referenstagning och eventuella tester, och när ni hittat rätt konsult finns vi nära tillhands för att se till att du och er Office Coordinator är nöjda. När du vill ha möjligheten att ha kvar konsulten i verksamheten på längre sikt, är konceptet hyrköp ett bra alternativ. Det innebär att ni hyr först och anställer sen, vilket ger en flexibilitet där både du och konsulten får möjlighet att se om ni passar tillsammans.
Specialister inom Office Management och administration
The Pace är experter på rekrytering och konsultuthyrning inom området administration, med stor erfarenhet av Office Management. Som kund hos oss får du tillgång till specialistkompetens, ett gediget nätverk samt framförallt vårt stora engagemang. Vi arbetar snabbt utan att tumma på kvaliteten, med siktet inställt på att hitta den perfekta matchningen. Vårt nätverk med specialister inom administration är den främsta nyckeln till alla de snabba och framgångsrika tillsättningar vi genomför.
Vi hittar din nästa Office Coordinator!
Oavsett om du har behov av att hyra eller rekrytera en Office Coordinator kan du vara trygg med att vi hittar rätt lösning. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. När du behöver hjälp att hitta en Office Coordinator – kontakta oss!
Söker du lediga jobb som Office Coordinator?
Vill du arbeta som Office Coordinator, kontorskoordinator eller kontorsassistent via The Pace? Vi finns här för dig när du är redo för nästa steg i karriären. Hos oss får du stöttning av passionerade specialister inom området administration. Med kunder inom olika branscher och stor nyfikenhet för dig sig som person kan vi snabbt matcha dig till rätt organisation och roll. Här kan du se lediga jobb som Office Coordinator och registrera din profil.