Executive Assistant for Pernod Ricard Northern Europe

Tillsatt

Stockholm Heltid Rekrytering

We are now looking for a new Executive Assistant to work in an international workplace where your role is to support our CEO and her management team. We are looking for candidates who are independent, flexible, communicative and confident in the role as Executive Assistant.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Förtroendearbetstid
  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal
  • Privat sjukförsäkring

What does an ordinary day look like?
In your role as Executive Assistant, it is important that you act as the hub for the CEO, management team and internal communication. You will work independently, having a great responsibility for a wide range of administrative tasks.

We want you to have the will to understand our business, that you are driven by providing support both large and small and that you have an interest in communication.

Your duties will vary, but to name a few:

·        Personal assistant to the CEO, with management of the CEO’s calendar

·        Organisation and administration of CEO’s trips (booking, expenses reporting)

·        Planning of key meetings (management committees, business review meetings, project review meetings, etc.) organisation, agenda, minutes and follow-up

·        Optimisation of information flow between CEO and key contacts (internal & external)

·        Ongoing update of contact lists

·        Ensure regular flow of information within PR Sweden (and Northern Europe)

·        Manage key internal communication channels (intranet, internal social media, etc.)

·        Plan and organise monthly information meetings for all PR Sweden employees

·        Be the project leader of events such as the annual kick-off and Christmas Party

Who are we looking for?
To succeed in the role as Executive Assistant, we expect that you have worked in a similar role for at least five years within an international company. You are fluent in both Swedish and English and above average in Microsoft Office.

The most important thing is your personality, international mindset and that you are confident within the role. We are looking for someone, who wants to work close to the business, and who is driven by providing high quality service. You have a high level of integrity, a strong commitment and inner drive. You are able to prioritize, to plan and you are unpretentious and communicate clearly. Of course, you are used to handling confidential material, good at building trust and interacting with all kinds of people.

Who are we in Pernod Ricard Northern Europe?
Pernod Ricard is the world’s no. 2 player in Wine and Spirits, and the world’s leader in the Premium spirits industry. We operate in more than 85 affiliates with 100 production sites all over the world. Pernod Ricard Northern Europe is a part of Pernod Ricard EMEA LATAM and has app. 260 employees in 7 countries. We are Créateurs de Convivialité. True to our founding spirit, we bring people together, inviting them to share authentic experiences and making new friends every day through our world-class portfolio of premium wines and spirits. We aspire to create a more convivial world, a world without excess. This is our manifesto. We bring Good Times from a Good Place, striving to be the most sustainable, progressive and respected wine and spirits company in the world.

For more information, please visit our websites: www.pernod-ricard-sweden.com and www.pernod-ricard.com

Curious to know more?
You will have your workplace at Marieviksgatan 19B in Liljeholmen.

For more information or questions, contact the responsible recruitment consultant Christina Stenbeck at christina.stenbeck@thepace.se. The position is full-time. The vacant position may be closed before end of deadline, so please submit your application as soon as possible.

Welcome with your application!

Vår rekryteringsprocess

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta tjänster

Tillsatt

Logistics Coordinator to Tobii Dynavox AB

As our new Logistics Coordinator you will be the go-to person for all of Tobii Dynavox’s logistic needs. You will be working with both organizing how we work with logistics as well as hands on picking and packing shipments to our clients, internal and external customers.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant till LRF

Sveriges största småföretagarorganisation Lantbrukarnas Riksförbund, LRF, med nära 140 000 medlemmar, söker nu en Executive Assistant till VD och koncernchef Anna Karin Hatt. Vår nuvarande Executive Assistant till VD, som är en riktig stjärna, går vidare till nya spännande utmaningar och därför söker vi nu efter vår nästa stjärna!

Rollen är en nyckelposition i vilken du förväntas supportera på mycket hög nivå med ett stort mått av integritet och lyhördhet – med VDs bästa ständigt för ögonen.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

VD-assistent till Attendo Skandinavien

I rollen som VD-assistent kommer din huvuduppgift vara att supportera Affärsområdeschefen och Vd:n för Skandinavien, Ulrika Eriksson. Du kommer vara högst delaktig i Ulrikas vardag och du erbjuds en roll där du får ta egna initiativ och driva egna projekt.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant

Här är rollen för dig som söker en arbetsplats där det är högt i tak och du får bidra med din expertis både i stort som smått. Ingen dag är den andra lik och här får du chansen att forma rollen så den passar dig. Primärt supporterar du VD och hans ledningsgrupp som består av åtta personer.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant McKinsey & Company

As executive assistant (EA) you will play an important role in our collective success by problem solving, thinking creatively, and managing the busy day of partners in our Sweden office. The support you provide makes meaningful impact by enabling colleagues and the firm to operate efficiently. When you join McKinsey, you can put your talents to use where opportunities are limitless and every day makes a difference.

Stockholm

Läs mer