Nu söker vi en Office Manager till Bluewater

Tillsatt

Rekrytering

Nu söker vi en Office Manager till huvudkontoret i Stockholm. Du erbjuds en roll där du ansvarar för att driften av den dagliga verksamheten fungerar så bra som möjligt. Bluewater verkar över hela världen och miljön är väldigt internationell.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter

Om Bluewater: Bluewater är ett växande företag inom vattenbranschen som grundades av hållbarhetsentreprenören Bengt Rittri, som tidigare grundat Blueair, ett världsledande företag inom luftrening. Bengt satsar helhjärtat på att bygga upp Bluewater till en global ledare och förebild inom vattenbranschen genom att utveckla lösningar till de allt mer uppmärksammade problemen gällande den minskade tillgången till rent dricksvatten samt den ökade förbrukningen av engångsplastflaskor världen över.

Utöver huvudkontoret i Stockholm har Bluewater även kontor i USA, Sydafrika, Kina och Hong Kong.

Rollen:
Du erbjuds en viktig och central roll på ett kontor där alla är drivna och initiativtagande.
Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande ansvarsområden är:

  • Organisera och förbereda inför möten
  • Assistera ledningsgruppen med administrativa ärenden
  • Ansvara för allmänna kontorsytor
  • Ta emot gäster
  • Beställningar till kontoret (kontorsmaterial etc.)
  • Hantera fakturor och reseräkningar
  • Hantera post och bud
  • Beställa mat, frukost, lunch eller dylikt

Din profil:
Vi söker dig som är en erfaren Office Manager som är serviceminded, tar initiativ och är prestigelös. Du är duktig på att prioritera och kan hantera många olika uppgifter samtidigt.

Du har ögat för detaljer och du är duktig på att kommunicera. Du känner dig trygg i en internationell miljö där tempot är högt, dynamiskt och tillväxtfokuserad.

Du är flytande i både engelska och svenska i tal och skrift. Du är trygg i hela Officepaketet.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar Bluewater med Wise Professionals och The Pace. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Arbetstiden är mellan 08:00-17:00.

På huvudkontoret i Stockholm arbetar ca 25 personer, globalt ca 50 st, och kontoret ligger på Danderydsgatan 11.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta tjänster

Tillsatt

VD-assistent till Attendo Skandinavien

I rollen som VD-assistent kommer din huvuduppgift vara att supportera Affärsområdeschefen och Vd:n för Skandinavien, Ulrika Eriksson. Du kommer vara högst delaktig i Ulrikas vardag och du erbjuds en roll där du får ta egna initiativ och driva egna projekt.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant

Här är rollen för dig som söker en arbetsplats där det är högt i tak och du får bidra med din expertis både i stort som smått. Ingen dag är den andra lik och här får du chansen att forma rollen så den passar dig. Primärt supporterar du VD och hans ledningsgrupp som består av åtta personer.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant McKinsey & Company

As executive assistant (EA) you will play an important role in our collective success by problem solving, thinking creatively, and managing the busy day of partners in our Sweden office. The support you provide makes meaningful impact by enabling colleagues and the firm to operate efficiently. When you join McKinsey, you can put your talents to use where opportunities are limitless and every day makes a difference.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Kundcentermedarbetare

Vi som arbetar i Kundcenter brinner för att ge högkvalitativ service såväl externt som internt.
Våra kunder ringer och mejlar oss och en stor andel av våra kunder pratar engelska.
Stämmer det här med dina drivkrafter – då ska du läsa vidare!

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant – McKinsey & Co

As executive assistant you will play an important role in our collective success by problem solving, thinking creatively, and managing the busy day of partners in our Sweden office. The support you provide makes meaningful impact by enabling colleagues and the firm to operate efficiently. When you join McKinsey, you can put your talents to use where opportunities are limitless and every day makes a difference.

Stockholm

Läs mer