Nu söker vi en Executive Assistant till fastighetsbolaget NREP

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Nu söker vi en Executive Assistant till NREPs partner och CFO.
Vill du arbeta på en arbetsplats där proaktivitet och initiativtagande uppmuntras?
Är du en trygg assistent som tar ansvar, är lösningsorienterad och duktig på struktur?
Då kan det här vara rollen för dig!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Föräldralön
  • Friskvård
  • Privat sjukförsäkring

Vad innebär rollen?
Rollens viktigaste ansvar är att underlätta, koordinera och strukturera vardagen för NREPs partner och CFO. Arbetsuppgifterna varierar men vanligt förekommande är:

·        Avancerad mail- och kalenderhantering

·        Ansvar för möten – inbjudningar, agendor, protokoll, uppföljning av actions

·        Koordinering så att policys och manualer är uppdaterade

·        Koordinering av månads- och kvartalsrapporter internt 

·        Vara behjälplig vid rekrytering och onboarding

·        Ta fram presentationsmaterial

·        Planering och utförande av event 

·        Rese- och hotellbokningar

·        Viss research

·        Ad hoc uppgifter

I mån av tid stöttar du även ytterligare två direktors i Luxemburg och Danmark med främst resebokningar och enklare administration.

Vem är du?
Vi ser att du är van och trygg i rollen som assistent och att du är duktig på att koordinera och strukturera både i stort och smått. Du är självständig och prestigelös. Proaktivitet och att ligga steget före är en självklarhet för dig. Du tar med lätthet ett helhetsansvar för exempelvis kalenderhantering, att driva projekt eller att förbereda möten och du vet vad som ska prioriteras.

Du har en professionell attityd och du uppskattar att ha mycket kontaktytor. Du värdesätter hög kvalité och ser lösningar istället för problem. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska och du har goda kunskaper i hela Officepaketet.

Har du dessutom erfarenhet från fastighetsbranschen eller finansbranschen och pratar finska så är det ett stort plus.

Vilka är NREP?
Hemma i Norden är NREP en vertikalt integrerad produktinnovatör för fastigheter, utvecklare, investerare och operatörer som syftar till att göra fastigheter bättre. Vi tar ett mångfaldsperspektiv och utnyttjar vårt tvärvetenskapliga team för att utveckla fastigheter men också fastighetsförankrade företag som skapar långsiktigt värde för hyresgäster, investerare och i de samhällen där vi investerar.

Vi strävar efter att arbeta tillsammans med nyckelaktörer i en samarbetsinsats för att ta itu med de komplexa utmaningar som urbaniseringen innebär för städerna.

NREP byggs upp av ett team med bred kompetens bestående av +110 specialister i starka lokala team på våra marknader i Norden; Danmark, Sverige, Finland och Norge. Tillsammans har vi gjort +220 fastighetsinvesteringar.

Vi kombinerar ett långsiktigt holistiskt tillvägagångssätt med kundfokus och vår breda kompetens, både för att erbjuda bättre fastighetsprodukter till människor i alla åldrar och för att skapa bättre och mera hållbara samhällen.

Varför ska du jobba hos NREP?
Du får möjligheten att jobba på en internationell arbetsplats där proaktivitet och initiativtagande uppmuntras. Som Executive Assistant till NREPs CFO får du själv vara med och sätta ramarna för rollen och skapa ett team som levererar excellency. Förutom det så erbjuder NREP en central och viktig roll med mycket eget ansvar. NREP är dessutom på en tillväxtresa så du har en spännande tid framför dig.

Vill du veta mer?
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning.
Tjänsten är belägen i centrala Stockholm, på Kungsgatan 44.

I den här rekryteringen samarbetar NREP med The Pace och Wise Professionals.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet.
Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta tjänster

Tillsatt

Logistics Coordinator to Tobii Dynavox AB

As our new Logistics Coordinator you will be the go-to person for all of Tobii Dynavox’s logistic needs. You will be working with both organizing how we work with logistics as well as hands on picking and packing shipments to our clients, internal and external customers.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant till LRF

Sveriges största småföretagarorganisation Lantbrukarnas Riksförbund, LRF, med nära 140 000 medlemmar, söker nu en Executive Assistant till VD och koncernchef Anna Karin Hatt. Vår nuvarande Executive Assistant till VD, som är en riktig stjärna, går vidare till nya spännande utmaningar och därför söker vi nu efter vår nästa stjärna!

Rollen är en nyckelposition i vilken du förväntas supportera på mycket hög nivå med ett stort mått av integritet och lyhördhet – med VDs bästa ständigt för ögonen.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

VD-assistent till Attendo Skandinavien

I rollen som VD-assistent kommer din huvuduppgift vara att supportera Affärsområdeschefen och Vd:n för Skandinavien, Ulrika Eriksson. Du kommer vara högst delaktig i Ulrikas vardag och du erbjuds en roll där du får ta egna initiativ och driva egna projekt.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant

Här är rollen för dig som söker en arbetsplats där det är högt i tak och du får bidra med din expertis både i stort som smått. Ingen dag är den andra lik och här får du chansen att forma rollen så den passar dig. Primärt supporterar du VD och hans ledningsgrupp som består av åtta personer.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant McKinsey & Company

As executive assistant (EA) you will play an important role in our collective success by problem solving, thinking creatively, and managing the busy day of partners in our Sweden office. The support you provide makes meaningful impact by enabling colleagues and the firm to operate efficiently. When you join McKinsey, you can put your talents to use where opportunities are limitless and every day makes a difference.

Stockholm

Läs mer