Nu söker vi en analytisk kundrådgivare till 2Secure

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Du erbjuds en dynamisk roll på ett branschledande företag där du tillsammans med ditt team bidrar till ett tryggare samhälle. Trivs du i kundmötet, är duktig på analys, är konsultativ och rådgivande, då kan det här vara rollen för dig!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter

Om 2Secure:
För tio år sedan introducerade 2Secure bakgrundkontroller på den svenska marknaden. Hittills har 2Secure utfört mer än 10 000 kontroller. Vårt oberoende gör oss unika och vi delar gärna med oss av den gedigna kompetens och erfarenhet vi samlat på oss genom åren. Våra uppdragsgivare är både företag, organisationer och myndigheter. Vi är marknadsledande och vi har gått i frontlinjen för branschen som helhet i Sverige.
Vi är ett värderingsstyrt bolag och viktigt är att du delar våra värderingar: handlingskraft, kompetens och pålitliga. Läs gärna mer på www.2secure.se

Rollen:
I rollen som analytisk kundrådgivare arbetar du nära researcher som tar fram materialet inför varje bakgrundskontroll/utredning. Du möter beslutsfattare och rekryterande chefer för att presentera framtagen information och analys från det arbete som bedrivs. Rollen innebär en förlängd arm till sälj och är 2Secures ansikte utåt gällande leverans. Din roll är både konsultativ och rådgivande och därmed bör du vara beredd på att kunna ställas inför problemställningar och åtgärder i olika situationer. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:

·        Framtagen information analyseras och sammanfattas i avvikelserapport med rekommendation

·        Du avrapporterar självständigt rapporterna till uppdragsgivare/kunder vilket sker antingen ute hos kund eller över telefon

·        Du håller dig väl uppdaterad kring lagförändringar och regler som påverkar våra kunders branscher

·        Tillsammans med övriga inom Operations leder och driver du utvecklingen framåt

Din profil:
För att axla rollen är det viktigt att du har dokumenterad erfarenhet av att analysera och sammanfatta information och presentera information inför ledningsgrupper och beslutsfattare. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tjänsteförsäljning. Det är viktigt att du kan kommunicera obehindrat på engelska och svenska. Det är även ett krav att du ska ha någon typ av akademisk utbildning eller eftergymnasial utbildning, gärna med inslag av ekonomi eller juridik. Kanske har du arbetat med rekrytering, inom HR, som kundansvarig, säkerhetskonsult, eller har en polisiär och militär bakgrund.

Som person trivs du med att bygga relationer och ser nya möjligheter till att utveckla våra kunder genom att dela med dig av kompetens och erfarenhet och att bidra till att leverera ett mervärde till våra kunder. Det är viktigt att du är flexibel och kan anpassa dig snabbt efter nya rutiner och processer. Vidare är du alltid ytterst professionell i affärssammanhang och har en känsla för att hantera olika situationer.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar 2Secure med The Pace/Wise Professionals.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. På kontoret, som ligger på Rålambsvägen 17, arbetar totalt 85 personer och du tillhör affärsområdet Screening med 14 anställda.

2Secure kommer att göra en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning erbjuds.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta tjänster

Tillsatt

Executive Assistant till LRF

Sveriges största småföretagarorganisation Lantbrukarnas Riksförbund, LRF, med nära 140 000 medlemmar, söker nu en Executive Assistant till VD och koncernchef Anna Karin Hatt. Vår nuvarande Executive Assistant till VD, som är en riktig stjärna, går vidare till nya spännande utmaningar och därför söker vi nu efter vår nästa stjärna!

Rollen är en nyckelposition i vilken du förväntas supportera på mycket hög nivå med ett stort mått av integritet och lyhördhet – med VDs bästa ständigt för ögonen.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

VD-assistent till Attendo Skandinavien

I rollen som VD-assistent kommer din huvuduppgift vara att supportera Affärsområdeschefen och Vd:n för Skandinavien, Ulrika Eriksson. Du kommer vara högst delaktig i Ulrikas vardag och du erbjuds en roll där du får ta egna initiativ och driva egna projekt.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant

Här är rollen för dig som söker en arbetsplats där det är högt i tak och du får bidra med din expertis både i stort som smått. Ingen dag är den andra lik och här får du chansen att forma rollen så den passar dig. Primärt supporterar du VD och hans ledningsgrupp som består av åtta personer.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant McKinsey & Company

As executive assistant (EA) you will play an important role in our collective success by problem solving, thinking creatively, and managing the busy day of partners in our Sweden office. The support you provide makes meaningful impact by enabling colleagues and the firm to operate efficiently. When you join McKinsey, you can put your talents to use where opportunities are limitless and every day makes a difference.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Kundcentermedarbetare

Vi som arbetar i Kundcenter brinner för att ge högkvalitativ service såväl externt som internt.
Våra kunder ringer och mejlar oss och en stor andel av våra kunder pratar engelska.
Stämmer det här med dina drivkrafter – då ska du läsa vidare!

Stockholm

Läs mer