Vd-assistent till HI3G Access AB

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Haval van Drumpt och ledningsgruppen på Tre söker nu dig som vill arbeta som VD-assistent i en dynamisk miljö där ingenting är omöjligt. Du kommer till en kultur som är något utöver det vanliga och som genomsyras av ledorden: Engagemang, Bäst på det vi gör, Snabbt men rätt, Kloksnål, Öppenhet och Samarbete.

Du erbjuds ett nära samarbete med Haval och du får vara med och utveckla framtidens mobiloperatör. Det här vill du helt enkelt inte missa, så fortsätt läsa!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Förtroendearbetstid
  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal
  • Lunchförmåner

Vad kan Tre erbjuda dig?
Vi tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi som jobbar här trivs tillsammans. Vi jobbar hårt för att nå våra mål och vi firar våra segrar. Gillar du en informell men proffsig miljö där vi lever efter våra ledord, så kommer du garanterat att trivas här. Vi bjuder regelbundet på olika aktiviteter och vi har exempelvis gym i huset. Om du vill växa tillsammans med oss så finns det stora utvecklingsmöjligheter.

Under 2018 har vi på Tre bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Tre har dessutom blivit utnämnda till en av Sveriges bästa arbetsplatser 2019 i ”Great Place to Work”. 
Kolla gärna in den här filmen för att få en känsla: 

Hur ser en vanlig dag ut?
Ditt huvudsakliga uppdrag är att supportera Haval och du ser till att allt flyter på så smidigt som möjligt och vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

·        Avancerad mail- och kalenderhantering

·        Ansvara för årshjul kring möten med ledningsgrupp och styrelse

·        Ansvara för kallelser, agendor, protokoll/notes, uppföljning för ledningsgrupp

·        Ansvara för främst Havals rese- och hotellbokningar

·        Löpande administration, bland annat kvittoredovisning, fakturahantering 

·        Anordna events och konferenser

·        Ad hoc uppgifter

En proaktiv doer med integritet
Vi tror att du som blir framgångsrik i den här rollen har arbetat som VD-assistent eller Executive Assistant under minst fem år, i en internationell miljö, och du känner dig trygg i vad som är viktigt och vad som ska prioriteras. Du är van att fungera som VD´s högra hand och att arbeta som en Gatekeeper.

Du är en fena på att koordinera och strukturera. Du har ett högt sinne för kvalitativ service och du gör det med integritet. Du är självständig, prestigelös och behåller lugnet även om tempot stundtals är högt. Proaktivitet och att ligga steget före är en självklarhet för dig. Du tar med lätthet ett helhetsansvar för kalenderhantering, avancerad mailhantering och att förbereda möten. 

Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, du är van att arbeta i system och du har goda kunskaper i hela Officepaketet.

Nyfiken på att veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Tre med The Pace/Wise Professionals.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Kontoret ligger precis bredvid Globen på Entrétorget 5.  

Vi vill uppmärksamma dig på att vi som arbetar i den här processen kommer vara lite lediga under de kommande semesterveckorna. Därför kommer återkopplingen att dröja längre än vanligt.
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se.
Vi svarar dig så snart vi är tillbaka från vår sommarledighet

Vi kommer att intervjua kandidater under veckorna 34- 36.Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Glad sommar och varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.
  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.
  3. Intervju

    Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.
  4. Anställning

    Passar vi dig, du oss och vår uppdragsgivare är det dags för nästa steg i karriären.
  5. Uppföljning

    Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta tjänster

Tillsatt

VD-assistent till Attendo Skandinavien

I rollen som VD-assistent kommer din huvuduppgift vara att supportera Affärsområdeschefen och Vd:n för Skandinavien, Ulrika Eriksson. Du kommer vara högst delaktig i Ulrikas vardag och du erbjuds en roll där du får ta egna initiativ och driva egna projekt.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant

Här är rollen för dig som söker en arbetsplats där det är högt i tak och du får bidra med din expertis både i stort som smått. Ingen dag är den andra lik och här får du chansen att forma rollen så den passar dig. Primärt supporterar du VD och hans ledningsgrupp som består av åtta personer.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant McKinsey & Company

As executive assistant (EA) you will play an important role in our collective success by problem solving, thinking creatively, and managing the busy day of partners in our Sweden office. The support you provide makes meaningful impact by enabling colleagues and the firm to operate efficiently. When you join McKinsey, you can put your talents to use where opportunities are limitless and every day makes a difference.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Kundcentermedarbetare

Vi som arbetar i Kundcenter brinner för att ge högkvalitativ service såväl externt som internt.
Våra kunder ringer och mejlar oss och en stor andel av våra kunder pratar engelska.
Stämmer det här med dina drivkrafter – då ska du läsa vidare!

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant – McKinsey & Co

As executive assistant you will play an important role in our collective success by problem solving, thinking creatively, and managing the busy day of partners in our Sweden office. The support you provide makes meaningful impact by enabling colleagues and the firm to operate efficiently. When you join McKinsey, you can put your talents to use where opportunities are limitless and every day makes a difference.

Stockholm

Läs mer